söndag 7 juli 2013

Spaning

Kattgården är ett populärt ställe för familjen Bengo varma sommardagar. Det finns alltid spännande kryp att studera och en massa roliga saker händer även utanför gårdens galler.

Och vad spanar Cassis på...?
 
Jo, det finns de som är lyckligt lottade och har en JÄTTE-kattgård att ströva i...
 
Vilda lever det fria livet och går precis vart hon vill. Oftast försvinner hon efter morgonmålet och visar sig inte förrän det är dags för kvällsmat. Men som den väluppfostrade kisse hon är håller hon sig inne på nätterna och sover gott på sin tron på byrån som matte ska bädda efter alla konstens regler. Först en mjuk kudde och sedan en fleecefilt ovanpå. Bortskämd...?
 


1 kommentar:

  1. Nu packar jag och börjar göra mig redo för att spendera lite semester på torpet... första gången jag har semester när jag är där och första gången jag sover där sedan den natten jag var ute sommaren 2001

    SvaraRadera